Pazartesi, Şubat 05, 2007

Haftasonu devam ediyor

Sabah stef ' cok yorgunum' keske haftasonu devam etse dedi. o an bir ampul yandi kafamda. dedim benim icin devam ediyor stef, hadi gobek atalim. tabii atmadi.
Jimmus hakli, ben ve stef normalin ustunde TV hastasiyiz. cuma gunu House izledik. ama bunu soylemem lazim. en yeni bolumu House un nasil sIkIcI, nasil felsefe filan ama bir de kotu yazilmis konusmalar fenalik geldi, Tarkovsky filmi gibiydi. TV manyakligi burda bitmedi butun pazar gunu boyunca Desperate Housewives'in 2nci sezonun ilk 2 DVD sini izledik. Stef en cok en salak olan kadini seviyor, bole sakar, cocuk kitabi yazan var ya onu. Onun muslukcu ile bir araya gelmesi icin dualar ediyor. Bende Bree'i seviyorum. Canim benim, benim favorim o, o oglanlarin anasi olan da en akillisi. Ama ben kendimi Bree ile ozlestirdim neden bilmem hic bir ortak yanimizda yok.
Bugun Etsy'e bissuru bisiler yukluyorum. Hadi bakalim birde avustralyadan ismarladigim kumaslar bugun gelirse deyme keyfime.
hadi canlarim cuss

Hiç yorum yok: