Cuma, Şubat 09, 2007

Allah dedik ciktik yola...

Sevgili Babaannemin bana ogrettigi ufacik bir duadir. Bugun Stef in proposal presentation'i var ondan kelli onada dualar ettik. Borek yapildi, brownie yapildi okula yolladik. Boyle ogrencilerin deli gibi sunuslarina hazirlanirken birde yemekle ugrasmalari beni sinir ediyor. Bence bunu hocalarin yapmasi lazim. Ama yok hic ugrasamazlar. Neyse ki bana Stef yardim etmisti, Stef e de ben. Bu sekilde birbirimize destek oluyoruzzzzzzzz.
DUn modern sabahlar yoktu bugun var Allah's sukurler olsun. dun dinliyemedim. Bugun iki yeni bolum dinlicem hehehehe
Koko miyavliyor, vede zavalli Suki'yi kovaliyor. Canavar kesin tuna filan istiyor, ama yemezler.
simdi ben daha fazla toka yapmaya geri doneyim
muah

1 yorum:

emelo dedi ki...

kiz, cantalar cok guzel olmus, valla ben birini almak istiyorum, ama paypal beni kabul etmiyor, o yuzden accounta alamiyorum.. Kirmiziliyi bana ayiriversen ya - bayildim ona.. hatta ilk goruste ask daha mi dogru olur ne..

Canim, bir de bu aksam 9:30 gibi downtown starbuck diyoruz.. Hokkabazdan cikanlarla bulusuruz, efkar dagitiriz..

Steafn'a cok gecmis olsun - umarim iyi gecmistir her sey

Ellerine saglik!