Salı, Şubat 13, 2007

kardes kardes cok yasa


Sevgili Kaaaardesim, fotokritikte gunun fotocularindan biri olmus. hehe. canimcim benim. gurur duyduk, maasallah. Diyorum Etsy de sat bu fotolari hic dinlemiyor beni.
evet bugun uyuz bi gun, sabah gittim stef e cikolata aldim. hep istedigi beyaz cikolata ile kaplanmis pretzel dan aldim. ne zaman istese yok yuh stef ev cikolata dolu diyerek gayet gicik anne modunda susturuyordum. thornbrook da bi cikolata dukkanindan aldim tabii kalpli cikolatada aldik. oglumuz romantik bende ormantigim simdi o bana kart filan yazar. benimde yazmam lazim mi acaba? siir yaziyim ben dur. neyse orda bole meme, pipi gibi seylerin biciminde X-rated cikolata yapmislar. ama tam ben odeme yaparken gordum yoksa bi cift meme alirdik cocuga. birde cikolata boyasi vardi. yaninda fircasida var. bana nimetle oynamak gibi geliyor tiskiniyorum. vede kiniyorum hehehehe kinadim
hadi bakalim simdi ben is gucumle kosturayim
muah

Hiç yorum yok: