Cuma, Şubat 02, 2007

Dogumgunun kutlu olsun Radyo ODTU ve SOBE

Jimmus beni sobelemis, benim sobeleyecek kimsem olmucak ama olsun ben ebe olarak gorevimi yerine getiriyim ama bi once:
Radyo Odtu dogumgununu kutladi 1/31/2007 Modern Sabahlar programinda eski gunleri ve programcilari hatirladilar. huzunlendim, hayatimin en guzel yillari o okulda bu radyoyu dinleyerek gecti. Nice yillara ...

Simdi benimle ilgili bir kac ilginc bilgi
1- HAYAL; kendimi bildim bileli hayal kurarim. hic bir yerde sIkIlmam hayal kurarim. Sanki kafamda sinema var, yonetmen ve senarist benim. Gene cocuklugumdan beri kafamda gelistirdigim bir cok oyuncu vardir. Hep beraber maceradan maceraya kosariz.
2-TV; odada bir televizyon varsa kimseyi dinleyemem , ole mal gibi ekrana bakarim. dunyadan tamami ile koparim. 30 yildir herkes benimle dalga gecer ama genede bu huyumdan vazgecemem. TV ye aptal kutusu diyenleri de kinarim.
3- ANIME; Cocukken izledigim cizgi filmlerin cingillarini ezberlerdim. Bir cok cizgi filmde japonca oldugu icin "Kukuveta inanneyo.." diye yari uyduruk yari gercek Esteban, cicek kiz gibi cizgi filmlerin muziklerini okulda solerdim. Millet de beni Japonca biliyorum sanirdi :)
4- ANNE, ANNECIGIM; Analik icgudum gereginden fazla gucludur. Her gittigim yerde bana "Ana/anne" derler. Sanki vucudum estrogen ve progestron dan baska bisi salgilamiyor. Cocukken oyuncak bebeklerimin ustunu battaniye ile orterdim kendim usurken :)
5- KAHKAHA; Gulmeyi cok severim. herseyi ciddiye alanlari sIkIcI bulurum. Haberler moralimi bozdugu icin dinlemem izlemem (ondan sadece Modern sabahlari dinliyorum). Hayatta gereginden fazla stress var ondan firsat geldikce hehehahahahheheh gulerim.

Kimi sobeliyim aha Daginik kafa yandin oglum. sonra Acalya hadi baklim yazin :)

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Baktim ben 13 Aralik'tan beri saklandigim kovuktan cikmamisim. Ben kurt olmusum coktan.