Çarşamba, Ekim 14, 2009

Yeni anime sezonu sonbahar 2009

evet bir cok animenin ilk bolumunu izledim, bu sefer fazlaca ahrem animeye rastlamadim :) ohhh be , galiba hepsini sevdim, bakalim boyle devam ediceklermi
Nyan Koi!: japonyaya has bir kedi tapinagindaki heykeli kirinca kahramanimiz kendini affettirmek icin etrafindaki keidleirn isteklerni yerine getirme zorunda kaliyor. simdi bu cok basit bir aciklama am aslinda komik bir dizi, oyle vakit gecirmek icin guzel
Tatakau Shisho: The Book of Bantorra: efenim bu gercek olmayan dunyada insanlar olduklerinde hayatlarinin butun hikayesi bir tas tablete donusuyor. ve bu tabletleri koruyan kutuphaneciler var, biraz karanlik bir hikayesi var cunku bu gorevliler kotu kalpli gibi gorunen dinci tiplerle savasiyorlar filan, enteresan geldi. bakalim ne cikicak
Seiken no Blacksmith: yeni sovalye unvani almis olan sirn kizil sacli bir kizimiz var, sehir pazarinda elinde kilicini sallayan manyamis baska bir asker goruyor ve sehrini bu adamdan korumak icin dovusurken babasindan kalan kilici kiriliyor. tam nanay kente gidicekken, elinde katana olan bir genc bu kizin hayatini kurtariyor. kizda oglandan onada bir katana yapmasini istiyor :) hmmm bazi sahneler guzel o yuzden izlicem
To Aru Kagaku no Railgun: bu gecen sezonlarda yayinlanan "To Aru Majutsu no Index" in yan hikayesi ama asil hikayeden dah guzel bence :)
Seitokai no Ichizon: ogrenci birliginin hikayeleri, bir erkek disinda hepsi kiz olan ogrenci birligi oyle geyik yapiyor. tabii ki tk erkek uyenin tek amaci kendi haremini kurmak
Tegami Bachi : acaip bir dunyada postacilik yapan bir oglan, kucuk bir oglani mektup gibi iletmek zorunda kalinca , istemeyerekte olsa cocugun acikli hikayesini ogrenir. cocuk buyuyunce bend epostaci olucam ve annemi bulucam der, bakalim ne olucak
Yume-iro Patissiere : rejim yapanlarin izlememesi gereken bir anime, safi pasta yapimindan ve ne guzel tadi oldugunu anlatan bir anime, kucuk cocuklar icin ama bir kac bolum izleyim bakalim
Inuyasha Kanketsu-hen: tabii ki sevgili inuyashamin devami, kil yazari en sonunda mangayi bitirdi o yuzden animeyi yeniden baslattilar. Kaguranin nanay kente gittigi yerdne basliyor. tabii artik kac sene gectigi icin uzerinden hic bi mok hatirlamiyorum ya neyse. sesshoumaru nin hatrina izlicem. ahh sen ne supersin sesshy-sama :)
Miracle Train: Ooedo-sen e Youkoso: tam bi essek kacti palan doktu hikaye, efenim cani sIkkIn tokyolu hanim efendiler bu tren tarafindan secilebilirmis, icin yakisikli cocuklar var ve bu gencler bu hanimlarn sorununu cozuyor.
Cheburashka Arere? : kisa anime, cheburaska diye maymunumcu bi hayvancik heidye olarka timsah amcaya gelir ilk bolum bu kadar. biraz bebekler icin galiba. kalsin...
Kimi ni Todoke: bu anime tam bana gore bin kere izlesem gene sIkIlmIyorum. tabii ki lisede gecen bir ask hikayesi. herkesin Ring filmindeki sadako'ya benzettigi kizimiz, aslinda gayet iyi huylu, ve utangac bir kiz. ama nedense herkes bu kizdan korkuyor. sinifin parlak genclerindne birisi bu kia inatla cok iyi davraniyor. tabii ki birbirlerine asik olucaklar hehehe:) bende izlicem, heheheh sindire sindire. cunku ben oyle kimseye asik olmadim kimsede bana asik olmadi, ondan bu animeleri seviyorum sanki ben yasiyorum :)
Sasameki Koto: bu lezbo yani shoujo-ai cinsi anime. normalde bu animeler beni cok acmiyor ama bunda meme sIkma gibi igrenclikler yapmiyorlar ondan sevdim. kizlardan hoslanan kiz aslinda en yakin arkadasinin kendisine asik oldugundan haberdar degil. en yakin arkadasi 175 boyunda, ve karate dojosunda yasadigi icin cok guclu ve herkes bu kizdan korkuyor. minik sirn bir oglan disinda. uzun boylu bu kizin baska bir kiza asik oldugunu bildigi icin oglanda kiz kiyafetleir giyip kizin dikkatini cekmeye calisiyor eheheheheh
Darker than Black: Ryuusei no Gemini : henuz izlemedim ama ne gerek var kesin super darker than black supersonikti cunku, asigim sana dayanamiyorum , nede guzelsin bakamiyorum.....
Fairy Tail : bu anime nasil bisi olucak bilmiyorum fairy tail diye bir buyucu grubu var, onlari hikayesi. anime tarzi one piece'e benziyor, biraz yani cok degil, gibicesine.
Bu arada Canaan, Sora no manimani'yi bitirdim ikiside cok guzeldi, tavsiye ederim. simdilik bu kadar

Hiç yorum yok: