Cuma, Ekim 30, 2009

Halloween


139
Originally uploaded by offgenemi
taam bizim bayramimiz degil. ama amerikali arkadasim halloween icin gingerbread house yapmak istedi, ehh stef guzel yapiyor bu naneyi . ekmek bizden, sekerler sizden seklinde bi ev yaptik :) ben bu evi christmas evinden daha cok sevdim. biraz daha karanlik ve esprituel :) bu fotoya tiklayip flickr den evin baska fotolarinida gorebilirsiniz.
Bu evi benden 10 yas buyuk bi hanimla yaptm, demek ki icimizdeki cocuk hala aktif :)
yanliz bi corn candy denen halloween e has seker igrenc bisi, kullandigimiz sekerlern hepsi igrenc tadlari olan sekerlerdi, tabii ki m&m disinda onlar her zaman super :) gingerbread'in tadi cok guzel. sirf o ekmek icin zaten yapiyorum bu evi daha dogrusu sadece onun icin stefan bu ekmegi yapiyor. ozel bir mix var onu kullaniyor, simdi alman bakkalina gidip ordan bulmam lazim, burda bayram sezonu basladi :)
neyse bu evi yaptim sarasotaya gordum tabii ki Yen de bi tane yapmak istedi, bende zaten evdeki extra ekmegi ona getirmistim :) Yen ile boyle el isi konularinda cok guzel isbirligi sergiliyoruz :) ben hakakten televizyon programi yapmamiz gerektigini dusnuyorum :) bence hem komik bir show olur hemde cok guzel seyler yapabiliriz :)
boyle hayaller kurarak kendimi eglendiriyorum iste :)
muah

1 yorum:

nalan dedi ki...

Yazdıklarını ilgiyle okuyor ve anlamaya çalışıyorum.Hem o kültür hem de yazdığın sözcüklerin bazıları bana çok yabancı.Böylece merakım ve ilgim artıyor.
Şu bayramı görmek isterdim doğrusu:)