Çarşamba, Ekim 21, 2009

ve muz kabugu

butun sevdiceklerimden uzakta 4 gun, off cok yavas gecti bu gunler. is sebebi ile sikagodayim, ama tabi sehrin pek bi tarafini goremedim, tesadufen hancock observatory in yaninda kaldik, ondan biraz michigan avenue de dolastim, hancok in tepesinde cips yedim, filan. yani 4 gundur tek eglencem yemek yemekti. insan tabi boyle buyuk sehirlere beraber eglendigi anlastigi insanlarla gelmek istiyor ama her zaman bu nasip olmuyor, daha once hic seyahat etmedigim insanlarla geldim, hepsi iyi hos, ama hic biri stef'in yerini tutmaz, yok-ki de burdaydi ama onunla bilem bulusamadik, insallah haftasonuna gville de. ogleden sonra havaalanina dogru kosturmaya baslicaz. hemen eve donmek istiyorum aslinda, ama yarinda ise gitmek zorundayim. elimde olsa direk gville giderdim uc hafta oldu stefi ve bebislei gormeyeli. stefani gormedikce butun ailemi ozluyorum.
az kaldi dayan hadi bakalim.
en azindan bir fransiz restoranina gitmis oldum, parise gittim ama o zaman genc ve fakir oldugumdan frnasiz yemegi yememistim. benim yedigim seyler guzeldi, ama yanimda bir fransiz oturuyordu, o oyle yenmez, terteyagini soyle yapican bilmem ne diye bir ton kural saydi. bende turk adetine gore de bu ekmegi alirsin corbanin geri kalanini guzelce siyirirsin dedim :) bizim yemekler en guzeli, hem lezzetli hemde pratik. kurallarimi dusunucem yemek yicem strese girdim be! onceki geceler hint ve italyan restoranlarina gittik, hint yemekleri guzel ama cok yagli. pilavlari cok guzel.
italyan yemekleri guzel hos ama niye pahali onu ben anlamis degilim, iki domates bir sarimsak yanina tavuk ve makarna al sana italyan yemegi. gittigimiz yerler duvarlari unlulerin fotolari ile dolu olan tiklik tiklim kalabalik yerlerdi. porsiyonlarda gani amma, en duzgun yemek ne yazik ki fransiz da idi. turk lokantasina gitmek istemedi uyuzlar. chicatown a bile yalniz gittim, bir bubble tea icitm tikandim orda da yemek yiyemedim ya yanarim ben arkadas. bi dhaa ki sefere stef ile gittigimde goruruz :)
oyle sekerler, icimiz size doktum, simdi ogleden sonra konusmalairna kosucam
muah
g

1 yorum:

nalan dedi ki...

geçenlerde yorum yazmaya çalıştım başaramadım.bu kez hayret açıldı.
Seni ilgiyle izliyorum.Özellikle yaptığın çiçekleri denemek istiyorum.Yazılışı tamam da şu tekniğin adını okunuşunu bana yaz lütfen.
Adından meraklanıp edamame aradım.kasko da(ingilizce kelimeleriyanlş yazma hakkım sabit kalsın)gördüm baktım bezelye.Sna nasıl yendiğini sorayım da öyle alayım dedim.1hafta sonra kendimi Ankarada bulunca tabiii alamadım aklım da takıldı yani

Bir şey sorabilir miyim?
acaba senin kolalayıp kullandığın ipek yerine oldukça sert ve kolalı gibi olan Ödemiş veya Hatay ipeği olabilir mi?
sevgi ve selamlar
Nalan