Cumartesi, Haziran 27, 2009

Suki'nin gozleri


Suki's eyes
Originally uploaded by offgenemi
Normalde hep bos bos bakmasina ragmen bu fotoda canim kizim, bir tanem ne sinirli bakmis gene abisine cekmis :)
cumartesi sabahi oglen olmak uzere, penceremin perdesini cektim gunes isigi evime girsin diye. bugun temizlik, is guc yapiyim diyorum, bissuru dergi kitap aldim dogumgunum serefine ( daha dogrusu canim dogumgunumde geliyo hem her sene ben kendime hediye almaz miyim diye japonyadan kitap dergi ismarladim hehehe, cok seviyorum Gogceyi naapiyim). bir yandan modern sabahlar podcastlerini dinlerim bir yandan ortalik toplarim , biraz wii fit, biraz yemek, biraz dikis al sana guzel bir cumartesi.
hava gene acaip sicak. biliyorum floridada yasiyorum sikayet etmemem lazim ama hakkaten sicak ya, dun yagmur yagi kosa kosa dukakna girdim. ciktigimda aa yagmur durmus dedim ama bir gunes cikmis, etraf buhar, resmen bugulanmis balik gibi pistim, zor yetistim arabamin ACsine. valla insan yavas yavas pisiyor burda.
ve yagmur yagmaya basladi hadi bakalim is basina.....

Hiç yorum yok: