Cumartesi, Haziran 20, 2009

cumartesi cabuk bitti...

Iki arkadasimiza gule gule demek icin bir araya geldigimiz parti yemek yiyerek basladi, ingilizce argo egitimi ile sonuclandi. Gecenin 3-4 gibi eve geldik, uyuduk kalktik bir daha uyuduk, yani bir partiye gitmek insani boyle mi yorar? resmen yaslanmisim. Gerci Stef de uyudu ama en azindan o raki filan icti, ben butun gece su ictim (taam bir iki kutu mountain dew da ictim), yani aksamdan kalma da degilim, yok anacim, dans ettim zipladim filan her taraflarim agriyordu sabah. cok erken yaslandim ben. belki de kendimi yasli hissetmem dogumgunumun yaklasmasindan kaynaklaniyordur. eskiden iple cekerdim, simdi off gene geldi, off offfff diye ic cekiyorum.
neyse ki aksam beraber yemek yedik, dragonfly 'a gidip ayi gibi sushi yedik. yani icine ne koyuyorlarsa o sushiler dunyanin en guzel sushileri yedikce yiyesin geliyor. Ordan atlayip bizim eve geldik, bir kacimiz wii oynadi digerleri fotograflara bakti. Guzel fotograf cekebilmek cok guzel bir sey. O an ki bakis acini, duygularini bir saniyeye sigdirmak cok guzel olsa gerek. eskiden ailecek hic fotograf cekmezdik, megerse digital makinalarin cikisini bekliyormusuz :) ailecek sardirdik, ama en iyimiz tabii ki kardiss Aachii.
saat 12 yi gecti, cumartesi bitti pazar gunu yapilacak bir isimiz var mi acaba?
muah

Hiç yorum yok: