Cumartesi, Haziran 13, 2009

Bebek gibi uyumak

Sonunda uyudum , ohhh be, normal bir insanim , en azindam bu aksama kadar. Su an calistigim is yerine ilk basladigimda bir uyku problemim vardi. Aslinda her zaman benim istedigim zaman uyuyamama gibi bir problemim var. Ozellikle geceleri soyle bes dakkada uykuya dalan insanlara nasil ozenirim... cocukken de boyle degildim ben, uc kardes ayni odada uyurduk, ben perdenin arkasindan cikicak sapik katiller, yatagin altindan cikicak olan canavarlar derken uyuyamazdim.
Ozi ile Aachi horrr bes dakkada uyurdu. Bazen arkadaslarimda kalirdim yada onlar bizde kalirdi, ben butun gece konusmak isterdim onlar horr gene uyurlardi. hadii sabaha kadar evden gelen bin turlu sesi dinle. tabii hayalgucu bayagi guclu olan bri insan olarak bu seslerin uzaylilardan tutun, evimizin onunde dikilen bir katile kadar herseyden geldigini dusunurdum.
uyku sirasinda da huzur yok bana, disimi gicirdatirim, kabuslar gorurum. uyandigimda sanki butun gece kosmusum gibi uyanirim. yanii hadi simdi uyku vakti denilmesi en gicik oldugum sey. Aachi cocukken "ahhh keske yemek olmasa, hap icsek" dermis bende ayni seyi uyku icin soyleyebilirim. ne yazik ki beyin benimle ayni fikirde degil. dogru duzgun uyumayinca beyin direk iflas ediyor, unutkanlik, halusinasyonlar, fiziksel agri, depresyon derken liste uzadikca uzuyor.

carsamba ve persembe geceleri bir saat filan uyuyunca ve gunduz manyak gibi canli filan olunca asabim bozulmaya basladi. dun ise gitmedim, cunku dikkatime guvenmiyorum, araba kullanmak istemedim iki gun uyumadiktan sonra :) neys, melatonin haplari tek basian hic bi ise yaramiyor. egsersiz yapiyordum , hadi ya uyumam lazim yoruldum filan diye, megerse uyku saatine yakin yapmamam gerekiyormus , ee benim vaktim yok yahuu. simdi sabah uyanip yapmaya calisicam.
sonracigima rahatlama , gevseme mp3'u buldum. onu dinledim, ve tataaaaa uyudummmmmm. hadi bakalim, benim bundan bir kac cesit bulmam lazim, cunku bir sure sonra bunlardan da sikiliyorum.
simdi bi diet mountain dew iciyim, keyifim yerinde :)


Bu arada buraya link filan koydugum Modern Sabahlar programini belki fark etmissinizdir. Radyo ODTU de yayinlanan bir program, okula giderken dinlerdik arabada, tabii sonra labda dinlemeye devam ederdim, podcastlerini hemen indirmeye basladim 2006 dan beri bu sekilde dinliyorum. Cok komik bu adamlar, araba surerken dinliyorum genelde, kac defa kaza yapmamak icin kahkahalarimi zaptetmek zorunda kaldim :) yani arabada tek basima otururken haahhhaaaa diye gulup etrafimdaki insanlara manyak imaji vermemi filan es geciyorum.
simdi ayni ekip Ankara Radyonunda (TRT) Turkiye saati ile 18-20 arasinda bir program yapiyorlar (beraber ve solo sohbetler), ve bu 2 saat boyunca belki 2 defa sarki calisiniyor gerisi sirf konusma. FL saati ile 11 de ben aciyorum internetten dinliyorum. O kadar mutluyum ki, yillardir "cansiz" podcastten dinledigim icin br turlu bunlar soru sordugunda arayamiyordum. bu programa hemen hemen hergun email atiyorum, ve hergun bu mailler okunuyor :) bu program daha cok yeni ondan cok mail atan yok , bende acaip kullaniyorum bu durumu :)
yandaki linklerde bu radyo programinin bloguna link var. gerci programi dinlemezseniz pek bi manali gelmiyor:) ondan dinleyin! unutmadan soyleyim TRTnin internet yayini basarili, yani yayin hic kesilmiyor, (radyo ODTU bu tas sana!) ses cok net, benden yildizli pekiyi aldilar bilmiyorum...

Hiç yorum yok: