Perşembe, Ekim 23, 2008

Hasen pfutzie sarasotadaymis

cancagizim burda, su an evimi duzenliyor heheh
dun aksam japon restaurantina gittik, burda en sevdigim japon "lokantasi" , spicy miso soup base ramen noodle yedim. stef bilem begendi. oda sushi yedi ohh doyduk, eve geldik, devrildik. sabahin kor karanliginda uyandik, ben ise o lake alfrede gitti. is yeri biraz heyecanliydi bugun. neys. aksama sevgili dostlarimiz yen ve johan ile alman restaurantina gittik. heyvanlar gibi yedik. tabii ki schnitzel yedim ama tavuk, megersem gercek schnitzel domuzmus ayol. stefan bu aksam daha uzun dua etsen yiyebilir misin dedi, yok olmaz dedim (aferim dimi ?)
super target ta aile saadeti yaptik, simdi evdeyiz ohhh en kotu aksamimiz boyle olsun diyorum, darisi diger sevenlerin basina
muahh

Hiç yorum yok: