Çarşamba, Ekim 15, 2008

ama oldu mu simdi


Koko and his teeth II
Originally uploaded by offgenemi
yaww up uzun guzel bi hikaye anlattim salak web sitesi kendin kendine oynadi gitti butun yazim. sabotaj bu! hadi bakalim yeniden basla.
sevdiceklerimi on gundur , ailemi bir seneden uzun gormemem sebebi ile bu hafta biraz Zeki Muren'in tabiri ile " gurbette omrum gececek, bir damlacik yerimde yok" seklinde gecti. bende kendime bi kiyak geciyim dedim, aman bir yerleriniz sismesin ama arap bakkalindan aldigim sucuk ile avuttum kendimi. aslinda cikolata filan yemem lazimdi, yok kardes benim canim sucuk cekiyor. , Sucukta sucukmus! Hizir ugradi bitmekler bilmedi, hala var. alip Gainesville e goturemem araba kokar, zaten buzdolabim sucuk kokuyor. mecburen kendimi feda edip yicem :)
bu hafta Turk yemeklerne dustum heralde. johan ve Yen beni " Lemongrasss chicken" yemeye cagirdi. off nasil guzeldi , ellerine saglik Yen karni diyarbakir karpuzu gibi sisti ama kizcagiz hala super yemek pisiryor. bende ayilik etmeyim diye onlarin cok sevdikleri kadayif tatlisi yapip goturdum. tabii 4 kisi bitiremedik, Johann ertesi gun geri kalanini is yeirne getirdi, millet bayildi. Boylelikle Turkiye'nin pozitif tanitimina bir katkida daha bulundum. Ulkemizi iyi tanitma konusunda benim stratejim yemeklerimi kullanmak. simdiye kadar ise yaradi, dolma, kadayif, baklava, borek , kofte, coban salata derken herkes Turk yemegi hastasi oldu. insanlar guzel ulkelere gitmek istiyor ama eger yemekleri igrenc ise yada damak tadlarina uymuyorsa gitmekten cekiniyor. eger Turk yemeklerinin muhtesemligini ogrenirlerse yarin ulkemizede gelirler :)
aslinda tanitimla es degerde olan baska bir tutkum da insanlari yedirmek. nasil guzel bir histir o. bayiliyorum sole bir ton insani toplayim yemeklerini yesinler, ustune cay kahve oturup sohbet edelim, daha guzeli varmi? tamam bir kac memleketlim ile karsilastim, baslarinin evine yiyp icmeye kosa kosa gidip, kendi evlerinde bir defa cay bile vermediler. ama cogu Turk yedirip icirmeye bayiliyor. bende bu basma kaliba uyuyorum ve bununla gurur duyuyorum, yiyelim icelim, guzelleselim ;P

Hiç yorum yok: