Salı, Nisan 03, 2007

Icimi doktum


Saolsun Jimmus sayesinde UF e verdim veristirdim ohhhh icime soguk sular dokuldu. Tam da gene bu salaklar sampiyon oldu puh diye uzuluyordum. Ohh sefam olsun ohhh ohhh.
Evet University of Florida gene basketbol sampiyonu oldu. gece havai fisekler atildi, disari cikip dovucektim birilerini. ama dedim sen sarhoslara uyma otur dikisini dik. Yeni cantalar yapiyorum iste gumusler kararmasin diye bi ozel kumas aldim onu kullaniyorum. Ama yikanmasi yasak bir tane bi adama sattim, saolsun simdi ben bir yenilerini dikip hemen listelemem lazim.
Bu arada bu yeni ciceklerin rengine hasta oldum kendime yapicam bu renk cumbusunden. tam zit renkler.
dun modern sabahlar yoktu, yikildim, moralman mahvoldum, yerlerde surundum. neyse bugun var ama ege yok, gene de fahir ve oktay basarili. ama ege yi de beklerim yarina.
dun turkce sarkilarini gozden gecirdim. hasan yilmaz diye bi adamdan "salla " diye bir sarki varmis. cok enteresan. hemen arkadaslara yolladim basarili buldular hehehe
simdi kendi sweat-shop'ima doneyim.
muah

2 yorum:

Açalya dedi ki...

Hakikaten cok guzelmis bu son iki renkli tokalar. Ben de benim kirmizili tokayi takiyom cok kusel oluyo. :) hatta birkac kisi kupeler ve tokaya iltifat etti. ;)

Adsız dedi ki...

Bir türlü elim varıpta yapamadım yaa bunları. En kısa zamanda yapacağım ama.Kskançlıktan ölecem yoksa.:) Benimde artık site benzeri bir sayfam var. Uğrarsanız sevinirim.