Çarşamba, Nisan 18, 2007

Tembel teneke


Kac gundur aslinda tam bir haftadir yazmamisim cok ayip etmisim. Niye ise vaktim olmadi gunduzleri. Bir suru kanzashi yaptim. Omzum tutuldu, yazi yazmak zor oluyor boyle zamanlarda.
Sevgili kedileri koko ve suki semirmekteler, ohh ne guzel uyuyorlar, birazdan babalari arar gel beni al der, ziplar gideriz. Bu aralar Stef beni cok gururlandiriyor. Arkadasimiz Jimmus'in tasinmasina yardim ediyoruz, herseyi sokup yeni eve takiyor robot gibi bes dakkada besiktas seklinde maasallah. Dun Jimmus a da soledim, dunyaya bole meteor filan carpar da kurtulursak en guzel magara bizimkisi olucak. Dun kizlara nasil internetten hangi bakkalda pepsi 'deal'i var bakip ona gore alisverise gittigini soyledi. vede alman oldugunu ispatladi. canim benim. bu aksam cok calisicak odevi var. Iki gundur bu yildizlari yapip duruyor, origami yildizlar.
iste boyle benim yazida italik oldu ama neyse
muah

Hiç yorum yok: