Cuma, Mart 30, 2007

Net cok yavas mi bana mi ole geliyor



Herkes bir suru yorum birakiyor, cok seviniyorum bende. Ama cevap vermek icin hic vaktim olmuyor. Su an gunduzleri canta geceleri kanzashi yapiyorum. bu ara birde tekrar kumas boyamam lazim. Bir yandan bu haftasonu Turk gecesi var yesil Gainesville'imizde. 300 kisilik bir davet, gecen sene Turk ogrenci derneginde gorev aldigim icin essekler gibi calismistim. Bu sene saece yardim edicem. Pazar oglen gidicez arkadaslara yardim edicek aksama da yemek, sonra da dans yani gobek atmak. Dunyanin en tembel insani olmama ragmen muzik duyunca dayanamam. Hemen hoplarim odanin ortasina. Stef icin iskence olucak, Herkes turkce konusur. Yanimda anlamayan biri var mi umrunda degildir. Ben her lafi cevirmeye calisirim, aman STef sIkIldI derken gerilirim vede boynum tutulur. Bakalim bu sefer ne olucak. Gecen seneyi sadece kosarak gecirdim. Bu sene eglenirim insallah, birde cekilisten sole guzel biri ciksin.. Gecen sene Jimmus la butun hediyeleri biz cektik ve hepside bizim tanidik, akrabaya gitti. Ama bir damla hile yapmadik cok komikti.
Koko nun resmini koydum, sevgili babasi bana guzel sandevic yapmisti. Bizim ayu kelebegide hemen geldi annecim nasilsin, ooooo sandevicin de yakiyor. Neli acaba bir koklayim? derken ben ona hemen bir parca et verdim. roast beef in yarisini yedikten sonra kosesine cekildi ayi bogan. simdi de uyuyor aksam kiz kardesini kovalamaya baslar gene. Hlabuse masumiyet simgesi olan Suki Asako teyzesinin yaptigi kedi ile uyumaktadir. Canim kizim cok vefalidir, maasallah. Birde kapiyi acmayi yada cay yapip getirmeyi filan bilseydi cok iyi olucakti. Ne yazik ki tamami ile tembel bir kedicik.
Ole sekerler tamami ile geyik gibi oldu bugun ama nede olsa bugun cuma enseyi kapa SAAAKKKK.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Gogce sen bizim katildigimizdan baska bir cekilise katiliyorsun galiba. Kimler kimler cikiyo bu cekilisten? Var mi bir katalogu? Ben nasil katilirim?
:)

Açalya dedi ki...

Ah o ingilizce bilip de biraraya gelince tek kelime ingilizce konusmayan arkadaslar yok mu! Yalniz olunca tabi ki de yani, Tammo varken bir de ya...nasil cani sikiliyor anlatamam...hic biraraya gelmek istemiyor o yuzden...Turk dedim mi artik suratini asar oldu, ama kibarligindan katlaniyor iste, ben bu adami cok seviyom ya :)

YOK Kİ dedi ki...

gogcecim,
sana katalog soran arkadaslara nasil katilacagini bi' bildirsene. sonra bana da gonder o arkadasi, ya da ikimiz halledelim bu isi.
ne de olsa iki kisi daha saglam is cikaririz.