Cuma, Nisan 06, 2007

simdi okullu oldum


bole sanki gercek ogrenci gibicesine okula geldim. su an bilgisayar labaratuarindayim. benim kil hoca ile bulusucam ama once bi kutuphanede sevgili gaye hocaefendimizin ( nasil asistan olunur onu ogretmis ustun bir insandir) rica ettigi bi kagitladi fotokopi cektiricem. ama salak gibi hangi sayfa hangi sayi gibi basit bilgileri unutmusum ondan kelli bir bilgisayar bulmam gerekti. hemen aldim bilgileri , hemencecik birde blog yaziyim dedim. bu klavyelerde pis gibi hemen camsil ile temizleyesim geliyor. en sevdigim sey klavye temizlemek.
eve gidince bugun biraz kumas boyayim bari.
bu arada sevgili asako bu klipleri yapmis, bole patates cipsi torbasi kapatmak icin filan kullanabiliyorsunuz. cok sirinler, asako gene japon oldugunu ispatladi. hatun super. acalya senin bebis icin ne istiyorsan yaptiriyim. oglanlar icin robot yap dedim bakalim yapicakmi :)
simdi ucmam lazim ciao anaciklarim

2 yorum:

yummymummy dedi ki...

bayildim ben bunlara! :) Burda Ikea'da satilan plastik poset citcitlari var, onlari kaplamak icin super bir fikir:)

Açalya dedi ki...

Yapsın valla Gogce'ciğim, robot yapsın, araba yapsın. Yine beni kendine hayran bıraktın bu mandallarla, ya bu kadar mı tatlı olunur ya! valla gelip ellerşne pıt pıt vurup yanaklarından makas alasım geldi.