Cuma, Mart 16, 2007

Biraz da baskalarini rezil ediyim

















Stef perugu taktiktan sonra iki kurban daha buldum yazik ne de guzel gulumsemisler. Biri 80 lilerden bir rockNroll soliste oburude Tarkana benzemis yada genc baris manco bimiyorum
bugun odum patladi, aksamustu eve dondum lallallla aksam sevdicegimle date yapiciizz diye. bi baktim bizimki disarda, napiyosun yavru kus dedim, yilan var dedi nee hadi canim dalga gecme, vallahi burda, iste ciceklerin arkasinda. odum b...'ima karisti. en korktugum hayvanbu yilanlar. evimde bole gol yavrusu (pond) yaninda su makosini denilen pis bi yilan tipi yasarmis burda. kosa kosa eve gittik. aklima gelen heryeri aradim. en sonunda bana "evinin onunde yilan bulursan beni ara sakin oldurme' diyen bir arkadas vardi. hemen onu aradim, 'on dakikaya kadar ordayim' dedi. bu arada yaratik bizim kapiya dogru geliyor neyse sonra geri dondu cop kutusunun altina saklandi. o sirada komsu kopegi ile disari cikti (korku filmi gibi). hemen onlara yilan var hemen bizim eve girin dedik. kopek kapinin onune isedi bi guzel eve girdi, kediler bakiyor. neyse tam biz bakarken bu sefer UPS amca geldi, aman dikkatli ol yilan var dedik, ahanda! hemde kocaman dedi amca, bu makosin yilani dedi. ben tabiii eyvah dedim, neyse o sirada kahramanim geldi. elinde yilan tutma sopasi. bakti bu su seven bi yilan, zehirli degil, ama sinirli bayagi dedi. 5 dakikada aldi onu bi kutuya koydu vede baska bi su birikintisine saldi. bolelikle yilan krizi sona erdi.
kahramanim ve erkek arkadasina yemek ismarladim. eve geldik. bugun sizlere nasil ipek boyadim onu anlaticaktim ama pehh kismet degilmis. yilansiz , siyansiz gunler dilerim

1 yorum:

Açalya dedi ki...

iyyyyk, hic hazetmem yilani. Kahramanin ilk fotodaki kiz mi? eli opulesi kizmis...
Umarim o pond'da timsah yoktur (gerci pond'un buyuklugune gore degisir). iyyyk tuylerim diken diken oldu. 10 yasimdayken, boyle coreklenmis koca bir yilana neredeyse basiyordum yolumun ustunde, o gun bu gundur, nefret nefreeettttttt.