Pazartesi, Mart 05, 2007

Foto gunu

Sabah biraz foto cektim, bu cantaciklari yuklemek icin, cok sirin bir paskalya hediye sepeti oluyor :) gorende beni hersene paskalya kutluyorum sanicak :) zaten amerikada yumurta ve tavsan olayini abarttiklari icin ben easter'a bunny day diyorum sevgili gavur arkadaslarimda guluyorlar :) bana cok normal gelen , agzimdan cikan yorumlar bir cok insana komik geliyor.
bugun istatistik bolumunu aradim, basvuranlari sayisi 235 imis sadece 12 kisi secicekler. sole derin bir nefes aldim. bu kadar unlu olduklarini bilmiyordum. ama cok sirin bir sekreterleri var maasallah, kadincagiz yarim saat konustu benimle. ondan verdigi bu haberler o kadar kotu gelmedi. gecen sene kabul edilenlere haziranda haber vermisler yuhhh.
cok uykum var bugun, stef in lab arkadasi havalardan demis, acaip allerjik zibir var. bu gainesville de allerji cenneti.
dun amigurumi yaptik, hatta Jimmus da geldi. ben guzel yarisini yaptim sonra sapittim, bir hata yapinca hemen soktum hepsini. annem ayni seyi yaptiginda kizardim, deli kadin derdim. simdi kendim yapiyorum. yaptiklarim guzel gorunmez ise cildiriyorum, guzelce sokuyorum. zamanimin cogu yeni bir sey yapmaktan cok sokmeye gidiyor :) abartiyorum canim

ole seker
muah

Hiç yorum yok: