Cumartesi, Ağustos 04, 2012

Yorgunluk

Bir haftayi hastalikla bogusarak gecirdik ailecek. Gvillede gecen cok guzel bir haftasonunun ardindan once Markus, sonra Stef, en son ben hastalandik. Allah acidi da ucumuzu birden hasta etmedi diyorum. Burda "stomach bug" dedikleri, cabuk gelip gecen sindirim sistemini guzelce geberten bir hastalik. Hala biraktigi enkazi kaldirmaya calisiyoruz. Dr'u Markus'un bol bol muz ve yogurt tuketmesini gerektigini soyledi, yiyor yavrucak. Aramizda en uslu hasta Markustu. babasi da ben de gicik hastalariz. Ben hasta oldugumu inkar edip ise gittim. Orda rezil rusva oldum. Babasi butun gun soylendi durdu. Markuscuk oyuncaklari ile oynadi, guldu, uyudu. Maasallah ogluma :)

SImdi kiralik ev bakmam, Markus'a kres aramam lazim. Kres buldum uc yer ama bir yandan da icime korkular dusmeye basladi. Bu cocuk sadece bizim koynumuzda uykuya daliyor. Kreste onu kimse uyutmaz, o insanlara alismadi ne yapicak, bizi ozleyecek mi? dengesi bozulacak mi? Birde krese giden neredese ise birinci haftada hastalaniyor napicak yavrucak, hastalanmasindan korkuyorum. Filan fesman bin tilki aklimda tur atiyor. Bu arada Tr'e gitmem lazim ama Almanyaya ugramam lazim, onun icin vize almam lazim. Esimin calisma izni uzatilicak, onu vericekler mi, zamaninda uzatlicak mi? stres ustu stres bana, burokrasi benim omrumu torpuler. Avukat olan babami hic etkilemez onun hayati burokrasiden ibaret oldugu icin bunlara uzuldugum sIkIldIgIm icin sasirir :) 

Resimlere gelince galiba bunlari daha once koymadim buraya, sevgililer gununde cocuklar birbirine hediyeler veriyordu. bende bisiler yapmistim, iste o bisiler bunlar Oglana bir robot, kizlara cok sevdikler hello kitty'e benzeyen kedicikler. Daha fazla yapmak isterim ama ne yazik ki bu tip isler bilegime cok zarar veriyor, karpan tuneli geri donmeye basladi ondan biraktim. Stef yapiyor simdi, robottan bir tane de Markus'a yapmak istedi :)
haydin kactim




Hiç yorum yok: