Pazar, Ağustos 12, 2012

Bebekler bahane mi?

Cok fenayim :) Kumas-koliklik diye bir hastalik varsa bende kesin kez var. Ve genetik olmasi lazim cunku annemden bana gecti :) Cok severim kumaslara bakmaya, dokunmaya. Renkleri, yumusakliklari beni mest ediyor iste. kisaca isin ozu bu :)
Iki arkadasim hamile, ikisinin de oglu olucak, ondan biraz  daha mavi agirlikli kumaslar secmek durumunda kaldim. Cunku aman eger erkek cocuklar pempe renginin yanindan gecerse cinsel tercihlerini degistirebilirler. tovbe sinir oluyorum bu renk ayrimlarina. ben mavi rengini cok severim, pempeyi pek sevmem mesela neden bir erkekte ayni sekilde maviyi haz etmeyip pempe sevmesin? neyse . tabii bu arkadaslarim bana hamile olduklarini soylemeden once ben zaten bir bahane bulup Markus'a kumas almistim ona ikinci battaniyesini yapmak icin :) En ustteki kumas fotolari o proje icin. once 4-5 kumas alip, en ustte kalacak olani tuzlu suda bekletip, hepsini sicak suyla yikayip , her birini utuledikten sonra, ust uste dizdim. sonra ignelerle tutturdum birbirine kumaslar kaymasin diye. daha sonra diagonal cizgiler halinde dikis aticam filan. En alttaki ikinci projem , renkleri ben secmedim arkadasimi ve ablasi sectiler. Kumasi internette bastirdilar filan. ama igrenc bi yer cikti. kumasi yikayinca sari leke cikti, beyaz bir cizgi ve kumasin rengi akti filan. hala sirin bir kumas ama sinir bozucu bu kadar problemin cikmasi.
ortadaki kumaslar ise; domuzlu olani dayanamadim aldim, indirimde idi, ne yapicam hic bir fikrim yok. ama sirin bisi napiyim :)
kuzulu olan kumasi gene hamile arkadasimin kuzu temasina itafen secildi. tesadugen organik bir kumas aldim. eminim mustakbel anne memnun olucaktir bu durumdan. bakalim bu uc battaniyeyi ne zaman bitirebilicegim. Bi tanesine bebegin adini nakis ile yazmamiz gerekebilir bakalim ne olucak :)
oyle iste su an ki projelerim bunlar. kumaslar beni mutlu ediyor. bu aksam az daha bir iki tane daha alicaktim tuttum kendimi :) aferim bana :P

Hiç yorum yok: