Pazar, Temmuz 22, 2012

Bebis icin yapilanlar



Oglan icin bir suru sey yaptim cogunu koymamisim buraya, onu fark ettim. Bu blog benim eskisi gibi olmayan hafizami desteklemek icin, ondan fotolari atiyim bloguma dedim :). Japonca kitabimdan yaptim pempe domuzu, 3-4 defa diktim bu domuzdan cocuklar cok seviyor. gerci ilk ikisi  cocuklara ulasamadan buyukler tarafindan gasp edildi :) Markus seviyor, cok oynamasa da su an icin yastik gibi kullaniyor.

Ay coregi gibi yastiklar cok ise yaradi, kesinlikle tavsiye ederim yapimi cok kolay. iki tanesine (buyuk olanlara) kemer ekledim belime takip emzirmek yada uyutmak icin kullanirdim. oglan buyuyunce oturmasina destek olsun diye kullandik. Simdi sut icerken uzerine yatip iciyor. ve tabi sert koselere yerlestiriyoruz duserse yastiga dussun diye :)

Battaniyi gormustunuz, ona es yastik yaptim iki tane. bizim yastiklarimiza el koyacak yoksa :)

Bu bebek zibirlarini (bez, losyon, ek kiyafet gibi) koyacak canta yapmistim. Onu 7 ay kullandik. Sonra baktik yolculuk ederken tamamen naylondan yapilan cantalar daha pratik. ondan gidip bir tane aldik. cantamizi yikadik bir kenara koyduk. ben onu bir gun baska bir ise yaratirim nasilsa :)

Oglan cocugu oldugu icin kiyafet olayi biraz zor, yani ne yapayim bilemiyorum. iste bu tek parca olayina girdik. onlara aplike filan yaptm. belki bu ay biraz boyalarla oyalanirim bakalim :) zamanim olucak mi? elimde bir iki proje var :)


Hiç yorum yok: