Pazartesi, Temmuz 09, 2012

japon kumasi manyakligi

Bir ay once filan esim bir is mulakatina gitti iki gun evde kuss kuss ile yalniz kaldim. tabii oglan gece uyuduktan sonra bilgisayar  basina oturup internette ay one bu ne derken kendimi kumas bakarken buldum. Etsyde asagidaki  ormanlik yerde leopar ve zurafalarin gezdigi kumasi, tabii ki Japon 
(Hide and seek by Kayo Horaguchi). off bu designer'i daha once gormemistim, bir guzel kumaslar yapmis, hepsine bayildim ama bu gazli bez gibi ince bir kumas oldugu icin onu alayim dedim. ama etsyde ve doger buldugum her yerde super pahali. nette aratiyim derken http://global.rakuten.com/en de buldum kumasi nerede ise yari fiyatina. ayni dukkanda baska istedigim bir seyler buldum, ( japon dukkaninda istemdigim bir sey bulmak daha zor) bu uzerinde masallarin almanca basliklarini yazili olan siirn kumasida buldum hepsini aldim. tabii ilk basta hersey ingilizce gibi ama satin alinca japjcan emailler yolluyorlar. gmail cevirdi valla. aldik kumaslari 4 gunde geldiler! japon postasi dunyada gordugum en iyi postalardan, nasil ya 4 gunde ! kumaslar mukemmel. artik evdeki diger japon kumaslarina katilirlar. ana plana gore oglana battaniye yapicaktim zurafali kumastan bakalim  bu proje gerceklesicek mi :)


Hiç yorum yok: