Çarşamba, Temmuz 14, 2010

washington DC

buraya gelicegim ilk ortaya ciktiginda bana wasingtona gidicen demislerdi megerse washingtondan bi sata uzaklikta olan Frederick ten bahsediyolarmis, burasi aslinda maryland eyaleti altinda bir yolculukta iki eyaletten gecmis olucam, en azindan taksi ile fredericke giderken misir obeliksine benzeyen washington dikitini gordum :) tepesinde kirmizi isik vardi.
burda is ile ilgili bi toplanti vardi ona geldim. eycus buycus yollardan dolanip bi otele gitti,, verdik sunumlarimizi geri donduk. tabii her yere taksi ile gititm, alismamisim ameriakda taksi cok pahali diye binmiyorum ama NY ve washingtonda bindim aynen ankara istanbul gibi, ama her binis 20 dolar bu nasil bisi anlamadim, NYC cok daha ucuzdu taksi acisindan, neyse, soforum donuste yunanli bi amca cikti, aa Turk musun filan geyik yaptik, izmire gitmis, o ne guzel sehir filan diye ovdu. bende dedim benim otele yakin bi yerde duzgun bi restaurant var mi? aaa burda bi yunan restaurani var ama ahci Turk demesin mi? hemen yeirni gosterdi aksam yemegi ciin ciktim yola. iki yokus bi inis "Greek Aroma"'a geldim. Patron is basinda, hemen Turk oldugumu sofor amcanin yolladigini soyeldim, cok iyi davrandi sag olsun bi doner ismarladim burdaki adi ile 'gyro platter'.valla frederick md 'e yolunuz dusersen greek aromaya gidin, hakkaten cok guzeldi. bizim doner gibi diil ama gyro kategorisinde yedigim en lezzetli gyro idi. digerlerinden daha ince kesmis, ve yogurt sosu da cok guzeldi, icinde nane sarimsak vardi ohh yerm valla. ben boyle guzelce karnimi doyururken bana bi tabak revani getirmesin mi? gonlunden kopmus. aha nasil ben bunu yicem derken bo lokma aldim, aynen feriha babaannemin yaptigi guzelim revaniler gibi, ne cok severdim, yumusak kiyir kiyir, agizda eriyen cisnten ben boyle nostalji yaparken bi uyandim revani bitmis :) valla buraya geldigime deydi dimi? sarasotada boyle gyro ve revani bulmak imkansiz. ee restauranta yurudugum icin butun kalorileride harcamis oldum, yarin sabah 4de kalkarak daha cok kalori kaybedicem. sabah beni havaalanina bakalim yunanli amca mi yoksa haitili abi mi? takso soforleri ile konusmayi ozlemisim :) isin komigi aynen babam gibi burda ne ekiyorlar gibi sorular soruyorum :)
muah

Hiç yorum yok: