Perşembe, Temmuz 08, 2010

basit dizayn

bu tokalari yeni ciat ettim, belki benden ocne baskasi icat etmistir ama valla ben onlari gormedim :)
pasaportum gelmsi NYC konsolosluguna, gidip kendim alicaktim, bi ihtimal daha var diyip bi email attim bugun bi cevap aldim, dilekce verirsem fotografli ve noter onayli, eski pasaportumu yollarsam, ve birde adresi yazilmis odenmis bi zarf yollarsam paspaortumu bana yollucaklarmis
ALLAH RAZI OLSUN, ALLAH TUTTUGUNUZU ALTIN ETSIN!
yani sirf pasaport icin hic NYC a gitmek istemiyorum. Bir gunlugune gitmem lazim sabah 6 ucagini yakalamam lazim sarasotadan ucak yok o saatte tampaya gitmem lazim filan, yani bir suru bas agrisi. halbuse posta ile hal olsa? dimi,bakalim olucak mi, insallah diyelim, pasaport elime gecinceye kadar inanmiyorum :)
Kandiliniz mubarek olsun :)

Hiç yorum yok: