Perşembe, Mart 04, 2010

mektup

burnum akiyor, ve 300km hizla hapsuruyorum, ben allerji oldugunu iddia ediyorum, aksi ispatlanincaya kadar :)
bazen moralim filan bozuk oldugunda kendim mektup yazarim, gecen turkiyeye gittigimde buldum bi kac tanesini, gul gul oldum, ne kadar acimikli dusunen bi genc kizmisim, Allah anneme babama ve karindaslairma sabir vermis. gerci bi sure sonra aachi, yeter be aglama filan demisti, ama simdi dusunuyorumda yurek dayanmaz yani, arabesk filmler benim yanimda komedi filmi gibi kaliyor. bugun yazdim bi tane daha, yazarken dedim ki biri okusa bu mektupu surrealist akima bi ornek oldugunu dusunur, ne yazik ki sadece benim gercek dusunce ve hayallerimi anlatiyor :) buraya bir kopyasini koyabilirdim ama bunu yapmak icin cok tembelim :) hehehehe, burnumdan nefes alamiyorum zaten, asabim bozuk, ondan simdi sevimdi anaokul cocuklarinin heyecanli hayatini anlatan bi anime izliyorum, buyuk ihtimalle cocuklar icin, olsunbende cocugum dimi?
muah
PS: nalan ablam bana guzel bir bileklik ve sahane bi ipek yolladim burdan da tesekkur ederim :) insallah kisa zamanda guzel cicekler yaparim bu guzel turk ipegi ile

Hiç yorum yok: