Perşembe, Şubat 25, 2010

Kis olimpiyatlari

baydi beni biraz, bazi sporlari izlemek eglenceli mesela buz dansi, paten filan gibi seyler guzel, cocuklugumuzdan beri izliyoruz. Mandalina soyarak sicak kaloriferlerimizin esliginde trtden buz dansi izledigim gunleri hala cok iyi hatirliyorum, nedense ailece hastasiydik. ama bu olimpiyatlarda megerse biraz komik gorunen oyunlarda varmis, uc kisi arkada arkaya kayaklari ile hizli hizli yuruyo filan, bi suru adam sperm kiligina girmis gibi buz uzerinde hizli kayiyor filan, bilmiyorum beni hic cekmedi, bazilarida inanilmaz tehlikeli, kayakla havaya cikip 6 takla atip yere dusuyolar filan, sonra sunucular haa bu daha once dizini kirdi, bunun omzu cikti, bunun kaburgalari kirik filan, bu en bicim spor ya? gerci buz dansinda da bi kiz her tarafini kirmis.
ben bi kac sene once (5 sene) gainesville'de downtownda kurulan gergin bir buz ringinde bi kayayim bakalim demistim. aman Allah'im bir insan bu kadar yeeteneksiz mi olur iki dakka icinde bes kere dustum :)bileklerim donup duruyor, yani beni oldurmek istiyordaniz atin o buzun ustune. diger arkadaslarim guzel guzel kaydi, ben kendimi zor attim disari, floridanin ortasinda buzda kayip olucem filan hayatimi komedi filmi yapicaklar :)
bes Turk genci yarisiyormus olimpiyatlarda, maasallah bizim gazetelerde bi damla yazi yok. ama amerikan gazeteleri buz pateninde yarisan Turk kizina cok onem verdiler, hikayesi cok guzel, annesi babasi kizlari buz pateni yapabilsin diye herseyi birakip kadanaya yerlesmis, kizlarini izlemek icin seyahat etmeleri lazim ama paralari yok, bugunki yarismada sunucular soyledi birisi bagista bulunmus anne ve babasi gelmisti Turk bayragi actilar, cok mutlu idiler :)
SImdi Gurcistanli kiz dansini yapiyor, iki saat sacam sapan kayak yapan adamlar gosterdiler kizlarin cogunu izleyemedim :( internetten yarin filan izleyebilirim belki
muah

Hiç yorum yok: