Pazar, Mart 14, 2010

Army of cherry blossoms


Army of cherry blossoms
Originally uploaded by offgenemi
canli renkler moralimi duzeltiyo, bu sene kis briaz uzun surdu floridada, zaten uc kazagim var giy yika filan canim cikti. stefan persembe dogumgununu kutlamak icin sarasotaya geldi, iki gun yagmur ve ruzgar icinde gecti. neyse ki alman bakkalina gittik ordan bir iki bisi aldi da ise yaradi bu gezi.
yandaki cicekleri japon kumasindan yatim, bu kumas biraz ozel, biraz puturklu gibicesine bi kumas genelde rayondan yapiliyor, ve yikayamiyorsunuz sadece kuru temizleme yapilabiliyor ama o kadar guzel sanli renkleri var ki bayiliyorum, oyle gaza gelip elimdeki cogu kumasi kullanarak bu cicekleri yaptim, nasil sirinler ama :)
Modern sabahlari dinliyorum bun lari yazarken, Stefan "hadi bakalim" ne demek dedi. simdi ben bunu nasil aciklayim, self motivation sentence deyip ciktim isin icinden :) iyi ki cevirmenlik meslegim degil, sonum iyi olmazdi
dun Yok-ki nin baby shower'i yapildi, maasallah hava cok guzeldi, "Et yiddik" dedik ve gunesli havada guzelce sohbet ettik. Atay'in uyarilarina ragmen krem filan surmedigim icin aksam eve gelince icten icten yanmaya basladim, simdi kirmizi pembe bir surat ile dolaniyorum :) pztesi is yerinde hava aticam :) ne kadar peynir beyazi cilti insan varsa benim is yerimde. demek ki ilim bilim ile ugrasanlar plajda yanmayi sevmiyor :)
oyle, iste bi hafta daha bitti, suki yanimda yatiyo, anasinin kuzusu, Koko da sabah sirtimi cignedi sag olsun, cok iyi bi evlat oldu bu oglan.
simdi cok calismam lazim, bir suru yapilacak is var, "hadi bakalim "diyip kendimi motive ediyim
muah

Hiç yorum yok: