Cumartesi, Şubat 20, 2010

Sucuklu yumurta

maasallah, kimse gucenmesin ama benim kocam bir numara bu sabah sucuklu yumurta kokusu ile uyandim, benden mutlusu var mi dunyada:)
evet gvilledeyim, bir gun erken geldim, dun yan gelip yattim, butun gun facebook oyunlari iel gecti, yuh artik nerede ise 35 yasindasin hala bunalrla mi avkit geciriyorsun diceksiniz, ama napiyim butun gun ilim bilim bi yere kadar, bu beyni bosaltmak lazim, bu oyunlar benim pamuk gibi yapiyor :)
gecen hafta oglumda gville idi, bi gun erken gelip onunda bes dakka gormus oldum, bir ton komik hikaye anlatti, yardi bizi, Allah da onu guldursun :)
Yalniz bu essek oglum ve Master johann benim zavalli kedim Koko'yu sinirlendirdiler. kedilerin hafizasi pek kuvvetli degildir diye dusunurum hep, ama anladim ki nefret ettikleri insanlari cok iyi hatirliyorlar. Koko Johan ve Arpata kil oluyor, surekli hisleyerek bu nefretini belli ediyor. onlarda hehehe ne komik diye ustune gidiyo benim minnacik (10kilo) kedicigimin :P Koko boyle asabilesip hisledigi zaman korkunc bi kaplan gibi gorunsede bir gun bile annesini cizmemistir. ben hemen onun ensesini isiririm (anne kediler gibi) hemen uslu oturur :) insallah bir gun cat whisperer (kedinin kulagina fisildayan kadin) olurum :) pis psi uflerim belki
muah

1 yorum:

nalan dedi ki...

komiksin...

mailine baktın mı?