Pazartesi, Ocak 18, 2010

Soguk Florida gitti :)

ohh be yeniden normal sicakliklara donduk, gecen iki hafta boyunca her taraflarimiz dondu. soguk hava ile derdim yok, usumeyi sevmiyorum :) burasi hep sicak oldugu icin hic bi ev is yeri soguk havaya hazirlikli degil, binalarin ici buz gibi, sicak hava suntadan yapilmis evlerde ucup gidiyor, Amasyadaki eski evlerde babaannemler nasil yasamis anliyorum bu salak evde. yaninda kamyon gecse sallanir, cift cam teknolojinden bir haber bir cok ev, en azindan benim kiraladiklarimin hepsi oyle denk geldi 300 bin dolarlik evlerde gordum cift cam.
bu ara bi tuhaf enerji var icimde, yani bisiler yapmak istiyorum bilgisayarin onunde oturmak batiyo niye ise. is yerinde ne yapsam ki? bazen dans ediyorum oturdugum yerde, neyse ki simdiye kadar yakalanmadim :)
bugun yeni bisi fark ettim, sigara icipte ikide bir sigara hakkinda konusan insanlara gicik oluyorum. yani ya icin ya birakin, konustukca kokusu geliyo burnuma, yani sigara= diski ayni olmus beynimde, sigara icen tipleri havali bulma olayina hic inanamiyorum :) bana sigara icenler biraz bilmiyorum , aciyorum yani. yazik muptela diye. neyse simdi astimli arkadaslarima zarar veremicekler yeni kurallar sayesinde, bakalim gorucez :)
isnallah bu hafta guzel haberler getirir hepimize :)

Hiç yorum yok: