Pazartesi, Temmuz 27, 2009

Thai temple in Tampa


Thai temple in Tampa
Originally uploaded by offgenemi
Dun bu tapinagin yararina yapilan yemekleri yemeye gittik taa Tampaya, Stefanim olsa daha guzel olurdu ama o kadar sicak bir gundu ki gelmedigine onun adina sevindim, biraz daha serin bi zamanda gideriz belki :)
simdi bu tapinagin uyeleri gonullu olarak bir suru malzeme alip, parasini kendi ceplerinden verip ustune birde bu guzel yemekleri pisiriyorlar! bir cok yemek 3-5 dolar arasinda degisiyor, ve bayagi bol kepce kendileri, ben hem ogle hem aksam yemegini 8 dolarda halletmis oldum. Pumpkin curry sen ne guzel bisisin yahu.
fotoda gorunen coconut custard diye bisi. ilk agziniza aldiginizda soganli yumusakca bisi gibi geliyor, sonra cocnut in tatli lezzeti ortaya cikiyor. gavurlarin dedigi gibi biraz "acquired taste". ama guzeldi.
Thai yemekelri dogal olarak bol acili, Jodie nin annesi icten ice pisti bu mamalari yerken. ben yok bu aci degil dedim kadincagiz bir lokma aldi " ayy bir daha senin dedigini yemem" dedi, hehhhe benim aci reseptorleri biraz arizali tabiii
ikizlerde geldiler, off yerim ben onlari, bugunde onlara kumas aldik, cici elbiseler yapicaz ondan
hadi bakalim saglicakla kalin

Hiç yorum yok: