Cumartesi, Temmuz 25, 2009

Sakura yemis kaplari


sakura-plates
Originally uploaded by offgenemi
yemis kaplair ne guzel bi isim tamlamasi yav, evet origami yapacagim geldi, koptum bes milyon tane yaptiktan sonra bir tanesini mobile' e donusturdum geri kalanini stef e verdim simdi yen icin daha fazla yapiyorum, baska isteyen varsa soleyin anacigim.

bu haftasonu sarasotaliyim, sacimi filan boyadim iyice anneanneye benzemeye baslamistim, aksam ikizleri gorucem Gogce teyzelerinin genc oldugunu dusunsunler dimi?
kirmizi oje surdum ama gene uclair gitti, sonra tirnaklardan silerken gene geberttim parmaklarimi. o pis asetone yakti her tarafimi. kas filan alirken gene iskence yaptim kendime, kadin olmak zor ya, psi erkekler hic boyle seylerle ugrasmiyorlar. hem" ben senin dogal halini seviyorum " diyip sonra dergilerde hayvan gibi makyajli kadinlara " bak ne guzel " diyolar. gerci stef demiyo, bir defa oyle bisi dedi, hemen kizin yuzune biyik cizdim. bakti cok olgun bi sekilde karsiliyorum, bir daha hic oyle abidik yorumlarda bulunmadi.
simdi ben kendimi sanatima veriyim :)

1 yorum:

nalan dedi ki...

Cok ilginc geldi siteniz bana .Ama tam da anlamadim,Turk musunuz,degil misiniz?degilseniz bu kadar guzel turkce yazabilmeniz bir sure Turkiyede yasadiginizi mi gosteriyor?
Sizi tanimak istiyorum Lutfen bana yazinLutfen bu ikinci blogumu da gezin.
BU arada cicekleri yapmak icin arastirirken sizi buldum ,yapmaya basladim cok yararlandim tesekkur ediyorum
Sevgiler
Nalan Guler
kaatisanati.blogspot.com