Pazartesi, Temmuz 20, 2009

canim kirmizi oje ceker

guzzelce surdum kirmizi ojelerimi eme uclar hemen gitti, dokulmeye basladi. kil oldum, illa gidip 7 dolarlik orly almam gerekicek. bir daha ki cvs ziyaretimizde alirim artik.kisa uzun butun tirnaklarda guzel duruyor kirmizi oje ama boyle alev gibi, kan gibi olucak :) ne yazik ki Stefan bir cok erkek gibi bu ojelere cok yabanci, hic ilgilenmiyor. bugun ellermi ne hallere soktum gene de begenmedi, dogal hali guzel filan gibi beylik laflar etti. neyseki erkekler icin suslenmiyorum :)

meyva acisindan cok guzel gunler yasiyoruz, her hafta alisveris yaparken en asagi 3 cesit meyva buluyorum, hepside super leziz, domates bile lezzetli, ee mevsimi tabii. bu aksam avocadolu turk usul salata yaptim ohhh ne guzeldi. resmen tikindim.

dun pek iyi hissetmedim, ve sarasotaya bir gun gec geldim, trafik benim yonumde gayet guzeldi hehehe diger yon icin ayni seyi soyleyemeyecegim.

yeni stamenler geldi taaa avustralyadan, cok sirinler bende yapmak istiyorum bunlardan yaaa
yeni cicekler yaptim birine lazy sue deniyo digeri bildigimiz gelincik. en sevdigim ciceklerdendir gelincik, hic koparilmaya gelmez oyle yol kenarinda sirin sirin buyurler, incecik, dantel gibi petaller... bana hepsi ODTU kampusunu hatirlatiyorlar.

kendimi anime dunyasina adiyim en iyisi
muah

Hiç yorum yok: