Cumartesi, Temmuz 12, 2008

It always rains in sunny Florida

Evet butun hafta yagmurlu gecti. Master Johann dan ogrendigim kadari ile Tampa dunyanin Yildirim baskenti imis. Surekli simsek cakiyor , suntadan yapilan bu binalar resmen titriyor. Sonra yildirim dusuyor yangin cikiyor. bir yandan yagmurda golf oynayanlar nanay kente gidiyor. 30 yasina gelinceye kadar simsek, yildirim filan hic korkmadim, hatta korkan zavalli iki arkadasimla acaip dalga gecerdim ( evet igrenc bir insanim). Simdi onun cezasini cekiyorum galiba.
Florida bayagi nemli ve sicak oldugu icin burda yasayanlar bortu bocege bir sure sonra alisiyor. Turkiyede gorup kalp krizi gecireceginiz elimin yarisi kadar hamam bocekleri burda cirit atiyor. Aksam eve geldiginizde kapinizda kertenkeleler, cesitli boylarda kurbagalar, kocaman guveler filan bulmak gayet normal. Ama bizim evin baska bir ozellligi var oda bu sapik manyak yilanlar. Gecen hafta kocaman bir tane gene kapinin onunde idi. hadi onu stef kovdu (oklava ile) ama bir kac gun sonra yavru bir yilan salonun ortasinda coreklenmis bir halde buldu. Onu da kavanoza koyup evin arkasindaki golete havale etti. Gerci iki yilanda zehirli olmayan cinsten ama gene de sinir oluyorum. Tabii hemen evin etrafini naftalin ile kapladik, yilanlar sevmiyormus naftalini. Neyse hayatimda bu heyecanli olayi sizlerle paylasmak istedim. Annemin dedigi gibi "en buyuk derdin bu olsun".
muah

Hiç yorum yok: