Perşembe, Nisan 03, 2008

Hayat opucugu


Bugun is yerimde beni kayit ettileri bir ilk yardim dersine katildim, uc saat surdu, once off buda nerden cikti dedim, ama sonra iyi ki katilmisim hem eglenceli hemde kendime biraz daha guvenim geldi. TRT de surekli cikan minik filmler vardi, iste birini elektrik carpmis napicaz filan, yok birisi bogulmus napicaz. ben sapik gibi bunlari izler dururdum. en sonunda praktis yapabilicegim bir ortam yaratilmis oldu. Hayat opucugu nasil verilir, kalp masaji ne kadar uzun yapilir, sonra mini elektrosok makinasi nasil ne zaman kullanilir filan ogrendik. hatta minik bir sertifika bilem aldik. yalniz gosterdikleri filmlerdeki tipler cok komikti, bole hintli tipl tombulcana bir amca kendine konusuyor, yerde yatan mankeni sarsiyor, beni duyuyormusun filan diye. ben tabiii kikir kikir guldum. neyse ki hocamiz beni azarlamadi. hehe, ole eglendim bugun. fakat kalp masaji cok uzun ve yorucu. bileklerim agridi, yahuu.
karsiniza bir firsat cikarsa mutlaka bu dersi alin, ne zaman nerde ihtiyacimiz olucagini kimse bilemez dimi?
muah

Hiç yorum yok: