Pazar, Nisan 20, 2008

Baş Baş Deja

Fotodaki guzel kiz sevgili Deja. Sahipleri (ebeveynleri) biyolojik bebeklerini karsilayacaklari icin Deja yi bize emanet ettiler. Weimaraner cinsi 2 yasinda yaramaz, bayai heyecanli bir kiz. Ben guzel bir fotosunu cekemedim hepsinde boyle gezinip duruyor. SOn bir kac senedir National Geographic kanalinda cikan DOg Whisperer programini izleyip " bende kopek gezdirmek istiyorum" diye miziklaniyordum, Allah bu firsati ayagima yolladi, hemde en guzel ( asil!?!) buldugum kopek evimizde bi hafta kalicak diye cok sevindim. Kendi evinde de bir kedi ile yasadigi icin Deja bizim kedileri cok sevimli buldu ( bizim derken Mackey ve elsa dan bahsediyorum). ama kediler onu hic sevmedi, hislamaktan , tukurmeye, pence atmaktan, cirmalamaya kadar her turlu nefret gosterisini sergilemekten hic cekinmediler. zavalli elsa 1 hafta boyunca benim odamdan cikmadi. aksamlari eve geldigimde dejayi kafesinden cikayip bahcede "ihtiyac" gidermesini sagladim, sonra 15 dakkalik yuruyuslere ciktik. daha cok o beni yurutuyormus gibi gorundugu icin yuruyusler kisa surdu. buyuk oldugu icin bayagi guclu bir kopek cektim mi goturuyor. arada bogulurum filan hic dusunmuyor. benim bayagi kosturmam gerekti. bu kadar saglikli egsersiz yeterli diye eve atiyordum kendimi ama deja hic durmuyor sabahlara kadar ortalikta fink atiyordu. cuma gunu ben kacip gainesville e geldim. iki gun daha kalmis bizim evde simdi kendi evine gitti.
bu kisa ziyaretten bana cikan dersler.
1) buyuk kopekleri evde beslemeye kalkma, kedilerin hosuna gitmeyebilir.
2) sadece " ayy bayiliyorum bu kopek cinsine " diye tipine bakip kopek secme, karakterini degerlendir.
3) kopek cok kucukken dislerini fircalamaya alistir, yoksa stef kesinlikle izin vermez
sanirsam bizim Sivas Kangali en guzeli. ilerde kocaman bahceli bir evim olursa ( ciftlik gibicesine bi ev ole sehir yakinlarinda 3 metre karelik bir bahce degil yani) heyecanli filan demem alirim kopek, onlara guzel evler yapariz isitmali , klimali filan guzelce yasarlar. Hemen hayalini kurdum dimi?
:)
muah

Hiç yorum yok: