Perşembe, Haziran 21, 2007

Yazilicak cok sey var


Her gun blog da yazicak baska bisi aklima geliyor ama bir turlu vaktim olmadi yazmak icin. pazar gunu sevgili Kochirou bizi terk eyleyip annesinin kucagina gidicek, bir fotosunu bilem cekememistim, Jimmus ile odev yaparken tenefuste bir kac foto cektik, bugun gene ders calisicaz heralde gene foto cekerim.
dun gainsvillede Allah'in unuttugu yerlere gittim. Sevgili komsum beni araba tamircilerine goturdu. Bakalim ne olucak
Sevgili Zeki Hocam bana bir e-mail atmis, ikinci makalemin yayinlandigini soylemis. Cok mutlu oldum. Turkiyedeki sedir ormanlarinin genetic yapisi uzerine yaptigim calismanin meyvasi bu makale. Bu sedir mescerelerinin bir tanesi Amasyaya cok yakindi, oraya gidip babamla ile arastirma yapmistik. Cok eglenmistim. simdi cv mi update etmem lazim
muah

Hiç yorum yok: