Pazartesi, Haziran 11, 2007

Bir garip hafta


Bu hafta soktan soka giriyorum, once carsamba gunu arabam nanay kentdeki dubleks dairesine yerlesti. Evet bir kaza gecirdik, bize (stef ve ben) Allah's sukur hic birsey olmadi. Ama araba yurumuyor. Agladim zirladim, neyse sakinlestim arabamin resmini cekiyim dedim. Hop benim makina sanatci olmus pembe yesil cekiyor fotoyu. Internette ve forumlarda yapilan bir arastirma sonucu foto makinaminda Inuyasha nin (arabam) nanay kentteki dairesine tasindigini ogrendim. Yani bu foto bu kadar anlamli olabilirdi heheh tovbe guluyorum artik. Neyse dedim bugun istatistik departmanini aradim, surekli ariyorum. Sevgili sekreter teyze aaa senin adin sistemde yok demesin mi? Megerse ben o 300 kisilik listeye hic girmemisim hahahha. Gulmekten bayilicam simdi, salagin biri bir hata yapmis, bakalim ne olucak. Vallahi henuz haftanin tamamlanmasina bir gun daha var bakalim daha neler olucak.
sakinlesmem lazim, sakinlesmem lazim, sakinlesmem lazim

1 yorum:

BALDAN TATLI dedi ki...

Çok büyük geçmiş olsun. Hani derlerya kötülük kötülüğü çeker diye. Sanırım bir tane olması yetiyor ve arkası geliyor. Neyse bununla geçmiş olsun diyelim ve sizlere birşey olmamasına şükür edelim. kendinize çok iyi bakın canım. Sevgiyle kal. Tekrar tekrar geçmiş olsun..