Cuma, Haziran 01, 2007

Bugun cuma enseni kapa


goz acip kapayana kadar cuma gunu geldi. Bu hafta neler oldu...
Sevgili acalya nin bebisi dunyaya geldi cok mutlu oldum. Ikizler burcu oldu bebis. Cok da sirin maasallah.
dusundum baska bisi olmamis heheh
evimizde bir misafirimiz var, Kochirou nami diger Maca. Annesigil 3 haftaligina sehir disindalar ondan benim bidiliklar ile kalicak. benimkiler bu oglana alisik, bebekliginden beri gelir ziyaret eder bizi. stef de cok seviyor ondan herkesin keyfi yerinde.
bende abuk bir uyku duzeni basladi, sabah 4-5 e kadar uyuyamiyorum. oglen uyaniyorum bu seferde gun gittim diye uzuluyorum. dun gece sIkIcI national geopraphic bilem okudum hemde 2 tane hic bi ise yaramadi. Bu derginin makaleleri zaten moral bozucu, su hayvanlar oluyor, hava bole bozuluyor, bu kulturde bole olmus filan gibi.
bir kac tane ozel siparisim var ben onlar ile ilgilenirsem iyi olucak hadi bakalim hoscakalin

Hiç yorum yok: