Cuma, Nisan 20, 2012

yavru kus

tabii ki sozumu tutamadim hehehhhee
oglan iyice hareketlendi, kundaktan yavas yavas cikiyor gibi. hayirlisi diyelim.
ben hala uykusuzum, hamile iken cok guzel uyuyordum, simdi ruyalarimda kafayi yedi. cok tuhaflar.
kati mamaya gectik. ilk ay bir ogun, ikinci ay iki ogun veriyoruz. bu arada turk annelernin konustugu bir foruma katildim. Turkiyedeki bebek yemekleri burda yasayan annelerden cok farkli :) anladigim kadari ile bebekler turkiyede  6nci aydan sonra nerede ise anneleri babalari ne yerse onu yiyorlar. bende gida allerjisi oldugu icin biraz pimpirikliyim bu konuda. herseyi tek basina uc gun deneyerek veriyoruz filan. Ilk  hafta verdigim hersyei tukurdu, hic sevmedi. ikinci hafta oooo annecim mamam nerde oldu :) simdi amerikali arkadaslarimdan ogrendigim , sut, mama, daha gibi kelimelerin karsiligi olan el isaretlerini ogretmeye calisiyorum. bakalim ogrenicek mi :)
bana sanki cok enerjik gibi geliyor. o bebek oturaginda oturamiyorum, egilip bukulup icinde kilit olmasina ragmen Houdini gibi icinden cekip kendini cikariyor. bacaklarini yere vuruyor. zipliyor. otur, yat kalk oyununu cok seviyor, tam bi enerji bombasi. belki pesinden kosarken bende zayiflarim :)
oyle bu aydan raporlar bu kadar :)

Hiç yorum yok: