Perşembe, Mart 29, 2012

gene mi!

Yavru kusu  besginden cikarip yatagina koyduk cunku besikten artik tasiyordu,. garipsemesin diye babadi besigin sepet kismini soktu yatagin icine koydu oyle bi hafta uyudu. ama sonra yan donup bunalmaya basladi ama ne guzel deyip besige bas bas dedik....
simdi yataginda donup yuz ustu pozisyona gelince agliyor . ilk iki gece tam bi iskenceydi. dun gece biraz daha iyiydi. yatagi hemen yanimda hik dese duyuyorum. yuz ustu donunce mizildamaya basliyor, inliyor filan :) ben hazir bekliyorum. bu arada hala aptal kundaktan kurtulamadik. kundaktan nefret ediyorum, onsuz kesinlikle uyumuyor. acik kalirsa o kollar surekli harekette. kundaklamayi ogreten salak doktorda bir yasina kadar kundaklayabilirsiniz demis, oha! umarim yakinda sere serpe uyumayi ogrenir :)

1 yorum:

hersheyler dedi ki...

maşallah :) merak etme uyur benim kızımda ilk başta kundaklıydı öyle sevdi anne karnında gibi hissediyorlar kendilerini sıkı sıkı rahat sonra istememeye başladı dünyaya alışması etrafındakilere güvenmeye başlaması ile alakalı biraz:)