Çarşamba, Ekim 27, 2010

Seattle

Is icin geldim amerikanyanin obur ucuna. Yol biraz uzun, hava 15 derece kadar daha soguk (32 den 14C'ye) ama olsun gene de sevdim bu sehri. biraz ankaranin denizlisi gibi bisi :) atakulesi var mesela (space needle), hava soguk aynen ankara gibi :) ne biliyim benzettim iste :)
dun aksam kotu bi mahallelerde yurudum sandim, turk restauranti bulucam diye, megerse kotu mahalle diilmis. ben mal gibi korktum tabii. zaten o istanbul cafe kapanmis stefan internetten arastirdi buldu, ben teleonda homurdanirken. genelde sehir disina cikinca, biraz daha sadece o sehirde bulabilicegim mekanlarda yemek yemeyi sveiyorum ama dun gece bosverrrrr diyip subway yedim. her zaman oldugu gibi yaniiiiiii dedirten bi sandovicti. ben dondugum icin, yedim artik. sonra iki saat uyumaya calistim cenem agrirken. bu TMJ olayi beni sinir etti, neyse ona hic girmeyim.
Mass spectrometry programi ogrenmek icin geldim tiiii buralara. normalde sabah 9 aksam 6 arasi ders alan herkes gibi uyumam lazim. ama bi damla uykum gelmiyor. guzelce dinledim dersleri. inekligin doruklarindayim :) soru sorup duruyorum, hatta bu derslere gelmeden once odev verdikleri makaleleri filan okudum. maaasallah diyim tututtutuu
dersler 6 da bittigi icin dogru duzgun seattle gezdigim filan yok :)ama bugun iki cok eski arkadasimla bulustum, bi tane ogle yemeginde bi tane daha aksam yemegine. tabii ki iki super arkadasimda beni super yerlere yemege goturduler :) ohhhh yidim yidim, Thai ve Afgan yemekleri. Thai yemeklerine olan hastaligimi herkes biliyor. ama Afgan yemegi daha once hic yememistim, cok guzeldi. hatta borek gibi bisi yedik. ucgen ucgen cok guzeldi. tika basa doydum. simdi isanllah usuyerek kalori yakiyorumdur diye hayal kurucam. butun gun ders dinmeketen beynim kaynatiyordur kalorileri, hem sinif hem disarsi soguk bu sayede vucudum surekli kalori yakiyor, heralde 10 kilo vermis bi halde donerim ben geri dimi?
oyle sekerler ben uyumaya calisiyim bari
muah
g

Hiç yorum yok: