Pazar, Ekim 10, 2010

Mutlu kutlu

bu sabah (ki bugun pazar) erkenden kalkip Thai Temple'a gittim. tabii ki Y&J cifti ve sevgili kizlari ile beraber. Thai Temple dua diil gida amaci ile gittik :) pumpkin curry enfes bisi, sonra curry puff ondan da guzel. gerci bugun icinde mung bean olan bi curry puff verdiler ama olsun, gende guzeldi. Amasyada yedigim yagliya en yakin sey, tadi filan hic benzemesede kalori miktarinda basa bas gidiceklerine eminim.
bu ikizi bebislerle vakit gecirmeyi cok seviyorum ya, bu nasi bi ask yani. onlar da aunt g diye pesimde geziyorlar, ben bulutlardayim :)
yedigim thai yemekler yetmemis gibi usutne asya bakkalina gittik. heralde ben onceki hayatimda japon, cin gibi bisiydim, cunku yemeklerini bu kadar sevmem normal diil :) tampada turk bakkali var daha hic gitmedim. tabii turk mallari pahali, cin bakkali ucuz :)meyva sebze de satiyorlar taze taze. bende yiyorum, turk bakkallari o kadar gelismis diil valla. mesela kayisi, dut filan yok. gidicem 15 dolara peynir alicam, filan cikista 100 dolar vericem, biraz yamuluyor insan.. cin bakkali normal amerikan bakkalindan ucuz bazen :)
kanzashilerimi yaptigim yapistiric bitti, ismarlicam dukkandada kalmamis iki hafta beklemem lazim. bu arada bende dikis ve orgu islerine kendimi veriyim dedim. orgu olayina ankarada cok basladim, tabii ki iyi diilim :) ama atki filan yapabilirim o yuzden gene bi atki ormeye basladim bakalim ne olucak :)
muah

1 yorum:

nrhnmrl dedi ki...

afiyet olsun :)