Cumartesi, Kasım 14, 2009

Mor menekse


african violets
Originally uploaded by offgenemi
annemin bakabildigi yegane cicekti bu afrika menekseleri. mutfakta yemek yedigimiz masanin hemen yaninda pencerenin onu alabildigince menekse ile doluydu :)
Stefan evimizin yegane romantigi oldugu icin arada bana cicek alir. ve bend ehepsini guzelce oldururum. Bambu, lale filan hepsini oldurdum. Napiyim sulamayi unutuyorum, bambularda hep bakterili zaten hemen oluyorlar . en sonunda bana bu mor beyaz menekseyi aldi, is yerine goturdum orda guzel pencerem var diye, ilk baslarda gene sulamayi unuttum ama simdi iyiyim maasallah. nerede ise her gun suluyorum azicik azicik :) simdi butun cicekler acti, oyle sirin gorunuyorlar ki :) acaba daha cok menekse mi alsam diyorum :) hayir evde buyutmeye kalksam suki ve koko adli kediler bu cicekleri yerler. Suki kurutulmus cicekleri bile yiyen acaip bir varlik, koko ise masa ustunde duran herseyi patisi ile durtum yere dusuren bi manyak o yuzden bu saksi uzun bir sure is yerinde kalicak :)
Yen orkide buyutuyor, o kadar guzeller ki, keske benim o ciceklere bakicak dikkatim olsa, cunku hakkaten orkideler mukemmel cicekler, hastasiyim hepsinin. ama benim elimde belki iki gun yasar bu zavalli cicekler 25 dolar verip alicagim cicekgin hemen olmesini istemiyorum ondan simdilik vaz geciyim bu sevdadan dimi?
yani bi yandan da kiziyorum kendime, babamin sulalesi ciftci hala ekiyorlar, ben bitki-agac uzerine master doktora yaptim hala bi saksi cicege bakamiyorum ayip dimi? tek savunmam benim bitki hastaliklari uzerine doktora yapmam :) yani bitkileri oldurmek uzerine bi yetenegim var demek ki :) halbuse cok seviyorum hepsini. bir gun kendi evimiz oldugunda belki buyuturum bisiler, hani ozel sulama sistemleri ile filan :)
sisko koko tirnaklarini haliya taka taka geliyor yanima dur su herifin tirnaklarini kesiyim ben :)
muah

1 yorum:

nalan dedi ki...

senin çiçeklerin hiç solmayan içeklerden prenses;
ipekten,pamuktan...
Benim elimden de birşeyler pek yetişmez.Ölmezler ama sürünürler:)))
çok da severim ama