Perşembe, Kasım 05, 2009

en sonunda cuma

off bu hafta biraz yavas miydi ? bu haftasonu Gville gitmicem ama genede haftasonu cabuk gelsin istiyorum.
bugun yilbasina kadar hangi gunleri tatil alicam onun formunu verdim :) tatil hayali bile guzel, gerci bir yerlere ziyarete gitmicem kocami gormeye gidicem :) kedilerim karsimda, tv de istedigim programlar kayitli gel keyfim gel :) ne kadar ucuza mutlu olan bir insanim dimi?
burda saglik sigortasi konusundan baska bisi konusulmuyor gibi, icim bayildi, benim kendi sigortami aramam lazim erteliyorum, yarin bitiriyim su isi en iyisi, tembellik etmeyim, ne biliyim is yerinde cep telefonumdan aramak ayip gibi geliyor, ama baska turlu en zaman aricam? isten ciktigimda her yer kapanmis oluyor :)
bu hafta acaip bi japon korisi pisirdim, gene dukkanda buldugum , ve canimin istedigi sebzeleri karistirma usulu ile pisirdim. Tatli patates (sweet potato), patlican, ve kabak :) enteresan dimi :) bi kere renkler cok guzeldi :) bugun tadina baktim, mmm enfes gene yapicam :) babam cocukken "domates partisi"'ni tutarmis(oyle bir parti yok tabii), bende patlican partisindenim :)
dun Yen'e gittim, ikizler gene muhtesemdi :) bendeniz nam-i deger "aunt g" onlara pembe bi domuz yapti ama sanki anneleri bu domuzu daha cok sevdi. zaten annelerinin en sevdigi hayvan domuz ondan onu yaptim ise de yaradi, ben bunu ofise goturucem dedi, hadi burdan yak. simdi kizlara bi tane daha yapmamiz lazim :) bu arada kizlarin birine stefan digerine agca diyorum cunku bu insanlara benziyorlar, "Stefan"'in yanaklari yuvarlacik cok sirin , "Agca" da ayni agcanin bebekligine benziyo, zaten dun aynen kardesim gibi annesinin verdigi yemekleri poh diye tukurdu. sadece kavun yemek istiyor, baliklari tukurup kavun yedi. "stefan" ise baliklari bitirdi, babasinin cin yemegine yan yan pis pis bakiyordu :) buzdolabin filan altina kacan kedi mamalarni yiyormus :) acaba baska kim cocukken kedi mamasi yiyordu? evet tahmininiz dogru stefan :) demek ki benzetmelerim cok dogru :)
bugun yorgunum neden bilmem? izlerim daily show ve cobert report'u ve guzelce uyurum :) modern sabahlar esliginde, damardan komedi dedikleri boyle oluyor heralde :)

Hiç yorum yok: