Cuma, Eylül 18, 2009

Sonunda!


corsage
Originally uploaded by offgenemi
bugun isten erken cikiyim dedim, ogle yemegimi ofisimde yedim filan neyse 5:30 da yoldaydim ve ohh eve biraz erken varirim gibi aptalca bir fikir vardi aklimda, ama tabii ki cuma gunu herkes manyak gibi araba kullaniyor ve galiba bir kaza oldu I-75 tamamen kapandi, bayagi bir sure boyunca milim milim ilerledikten sonra bizi oyle bir exit'ten zorla cikarttilar. eee yolu tanimiyorum, birde meshur Fl yagmuru basladi, muhtesem yani :) tabii ki bedava GPS Stefan i aradim bana yolumu tarif etti buldum I-75 yeniden, ehh 4 saat gibi kisa bir surede G-ville e geri geldim. Murakami'nin wind up bird kitabini dinleyerek eve geldim, bu kitap kafka on the shore dan daha yavas basladi, ama hikaye gittikce karmasik bir hale geliyo, ehh bende merak ediyorum ne olucak acaba diye :)
Bu arada foto Yen 'in bu pazar evlenicek olan sevgili kiz kardesi icin yaptigim korsajlardan bir tanesi var, taam bunu kendime sakladim :)Sukinin kafasina sapka gibi takmak istiyorum bakalim yarn buna izin vericek mi :D vutven iyi modellerolun yarin canim kediciklerim
iyi haftasonlari efenim...

Hiç yorum yok: