Çarşamba, Ağustos 12, 2009

uyku, yazi, zaman ve geri kalanlar

off gene bes dakkam yok, son iki hafta gene makale ile ugrasarak gecti ve onumuzdeki gunlerde de boyle hos anlar bekliyor beni. soylemismiydim, tek kisilik ofise ciktim, yani bir uretken bi insan oldum anacim, hic aklima gelmezdi, ben cok sosyalim diye yalnizlarim sandim, yok , hic gerek yokmus. yeni bir Turk grubu kesfettim Badem, anacim butun sarkilari guzel. bir de bagira bagira sarkilarimi soyleyebilsem cok guzel olucak ama ne yazik ki cezayirli ve fransiz komsularim bundan pek haz etmiyecekler galiba.
boyle zamanlarda beni gulduren Modern sabahlara gene tesekkur ediyorum, bugun gene iciceklerimi puskurtucektim, zavalli fahire havalaninda yaptiklari , ve oktay ile ege'nin "duygusal" konusmalari beni bitirdi. Allah da sizi guldursun
yarin sabah erken kalkicam, insallah, su durumda bu bir dilek cunku saatnerede ise 1 am, ve benim 6 filan kalkmam lazim heheheh ne guzel dimi :)
oyle canlarim bu arada, neyse soylemiyim simdi

Hiç yorum yok: