Cumartesi, Ağustos 08, 2009

getti gettiiii


Origami sakura
Originally uploaded by offgenemi
biricik kizim uctu gitti, insallah sag salim varir Turkiyeye. isleride rast gider orda insallah. kinali kuzum tabii cok zor, iki evladimda yurt disinda (benim acimdan).
saka maka hakkaten cok kotu oldum, geriye bi yok-ki kaldi, oda mezun olur giderse stef ile ben sap ustune oturucagiz. tabii baska arkadaslarim var ama ustune titredigimiz grup tamami ile boyle dunyanin dort bir tarafina dagildi.
neys, baska ne oldu, tabii calistim bol bol, alisveris filan bitti hafta
soylemesi ayip ama ben terbiyesiz bir insan oldugum icin tabii saklamicam, cok guzel bi canta aldim, mor hemide, bakinca 150 dolar gibi gorunuyor ama aslidan 25 dolar, tesekkurler TJmaxx, turkiyeyede bir tane acmak lazim. sonra aylardir bulamadigim parfum hasretide bitti, rush 2 alarak guzel kokmaya basladim. rush biraz agir gibiydi ama bu iki guzel. gene tjmaxx sag olsun.
bazi ayrintilar annem ve babam icin yaziyorum, internete girip okuyor canlarim, meraba annecim, meraba babacim :)
stefanim "from scratch" Inegol koftesi yapti bakalim nasil olucak. canlariniza degsin heheh
muah

Hiç yorum yok: