Pazar, Eylül 09, 2012

Çocuklar gibi şendik

Gecen haftasonu Gvillede idik. Sirf dostlarimizi gormeye gittik, kosusturma yoktu. Ne zaman ne istersek yaptik. cok guzel gecti. markus buyuk abisi Ilgar'a hayran. Daha bir yasina girmedi ama ilk kez  birisine boyle hayran hayran baktigini goruyorum. Ilgar ne yapsa "iste bu yuzden idolumsun" seklinde siritip duruyor. Icimden bir ses acaip iyi arkadas olucaklarini soyluyor :) Insallah insallah insallah.

Arkadaslarimin cocuklari ile ne zaman oynasa, fotograflarina baksam bakmaya doyamiyorum. Cok garip, cok guzel bir duygu. Sanki benim dostlarima besledigim sevgi vucudumun disina cikip, oglum aracigili ile onlarn en degerli varliklarina ulasiyor. Bilmiyorum anlatabildim mi :) Iste simdi cember tamamlandi gibi bir his :)
Bu aksam gene cok eski dostlarimin evine gittik. Hani ikiz kizlarin oldugu. Kizlar gene markus'un etrafinda donduler. Ikeanin bar sandalyelerinin altina girip ucu salonda tur atti. Cok komiktiler. yanimda fotograf makinam yoktu, keske cekebilseydim o ani. cok cok tatlilardi maasallah :) Sonra gittik kizlarin yeni tavuklarina baktik (ilk uc tavugu bir yada bir kac rakun yemis ne yazik ki). Kizlar markusun tavuklarini sevmesine izin verdiler :) Markus biraz korktu sanirsam ilk kez gordugu icin olsa gerek :)
Bu arada diger battaniyeyi iki gece surekli dikerek nerede ise bitirdim, kesip kenarini dikmek kaldi. hadi bakalim.

Hiç yorum yok: