Pazar, Haziran 10, 2012

Düğün

Dun ilk kez amerikan usulu bi dugune gittim, benimle beraber Stef ve Kuss kuss da ayni serefe nail oldu. Cok yakin  bir arkadasimin guzel gunuydu, hic dusunmeden atladik gittik. Haziran ayi yeni basladi ama tabii Florida yazin gelmesinin intikamini almaya giristi bile :) Nem orani 85% sicaklik 32C, botanik bahcesinde bir dugun. Manzara cok guzeldi, botanik bahcesi hemen denizin kenarinda, Banyan agaclari muhtesem gorunuyordu ama tabii bu kadar bitki ve su varsa bocuk, sivrisinekte bol oluyor. Ilk isimiz bocek kovucu surunmek oldu, tabi oglana surmedik, arabasini surdu babasi biraz. 
Tamam cok sevdigim arkadasimin nikahi dugunuydu ama ben dugun sevmiyorum vallahi. Hemen bunaliyorum, tek ilginc bisi oldu. Mektup ve sarap seromonisi yaptilar. Birbirlerine mektup yazmislar, ikiside bilmiyor digerinin ne yazdigini, bu mektuplari ve bir sise sarabi bir kutuya koydular. Ilerde evliklerinde zorluklarla karsilasirlarsa bu kutuyu acip mektuplari okuyup sarap icicekler. ehh kavga filan olmaz ise, o zaman 50.ci filan gibi bi yildonumunde acicaklar. Ben bunu daha once gormemistim, guzel bir fikirmis. 
Nikahtan sonra millet kokteyl filan dagildi yayildi bahceye bizde, bi hafif esinti hissederiz belki diye dolandik. Yavru kus, maasallah usluydu, aglamadi, sabirla eve gitmemizi bekledi. yatagina bir saat gec gitmesine ragmen mutlu mutlu dolasti bizimle :) Insallah bu sabirli tutumu devam eder. Biliyorum hayal kuruyorum oyle bisi olmayacak :) 
ama dun oyle terlemisiz ki bugun bayik bir haldeyiz. Disari cikmaya korkuyoruz. evde uzun kahvalti edip, biraz Euro 2012 maclarina baktik. oglana futbol sevdigisi asilamak istiyoruz ki amerikan futbolu gibi super sIkIcI sporlarla ugrasmasin. Pek ilgisini cekmedi :) Bu aralar tek istedi kedileri kovalamak, kedi kumu kutusuyla oynamak, ve kedi mama ve suyunu devirmek. 

Oyle , bakin biri evlendi bana yazicak bisi cikti :) uyuz hayatimdan memnumum aslinda. Bir yere yerlessek biraz daha uyuzlasicak daha mutlu olucagim :)

Hiç yorum yok: