Pazar, Temmuz 03, 2011

Chenille blanket

Chenille blanket by offgenemi
Chenille blanket, a photo by offgenemi on Flickr.

cocuk icin hazirliklar basladi, ufak ufak bisiler yapmaya basladim. zaten ucuncu trimesterda kadinlar enerjiklesip evi cocuk icin hazirlamaya baslarlarmis :) bende once bir iki hayvancik yaptim onlarin fotolarini sonra yuklerim, simdi biraz daha buyuk olaylara giristim, once bu battaniyeyi yaptim
asagidaki blogdan ogrendim nasil yapicagini
http://www.aestheticnest.com/2010/08/sewing-heirloom-cut-chenille-baby.html
yapmasi cok eglenceli aslinda tabi dikis ile ilgileniyorsaniz. bende milyon tane kumas var ondan yapimi cok zor olmadi. bir tane daha yapicam, cok gaza gelirsem baska yaparim gene :)
bundan sonraki projem bebek cantasi, valla turkce adi ne bilmiyorum burda diaper bag dedikleri olaya girisicem. bakalim nasil bisi cikicak.
vakit oldukca yukleyecegim :)
ama once kocamin tez savinmasi, Gvilledkei evde tasinma, is arama filan gibi cok eglenceli aktivelerle ugrasmamiz lazim :)
muah

Hiç yorum yok: